Duygusuzluk

05-05-2022 12:21

Karşımdaki biri üzüntüsünü, mutluluğunu, acısını paylaşsa bile hiçbir şey hissedemiyorum yalandan tepkiler veriyorum bu durum son 2 3 senedir daha çok olmaya başladı ne yapmalıyım





Merhabalar, yaşadığınız durumun ismi duyarsızlaşmadır. Belli bir duygusal uyaranın yoğunluğu çok ise sistemimiz bu uyaranın etkisinden kendini korumak için tepkilerini azaltır. Bu durum devam ettikçe yani uyaranın şiddeti arttıkça verilen tepki de azaltılır. Son iki üç yıldır maruz kaldığınız diğerlerinin duygusal konuları fazla gelmiş olabilir. Diğerlerinin duygusal konuları ile aranıza mesafe koymayı önerebilirim. Bunu ne şekilde ve ne zaman yapmanız konusunda size yardım edebilirim. Zamanla verdiğiniz tepkiler hisleşmeye başlayacaktır. Bunun yanısıra bu şikayet depresyon belirtisi de olabilir. Değerlendirme için görüşme yapılmasında fayda vardır. Profilimdeki takvimden size uygun zamanı seçerek randevu alabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle.
MEŞGUL
Uzmanlık Alanları

İlişki ve Aile Problemleri, Bağımlılık, Anksiyete (Kaygı) / Depresyon / Bipolar, Travma ve Yas, Sosyal Fobi/Panik Atak, Etkili Öfke Yönetimi, Unutkanlık, Etkili İletişim Becerileri, Yeme Bozuklukları, Kişilik Bozuklukları, Cinsel Problemler

RANDEVU AL
Hayatınızı tehdit eden bir durumdaysanız bu siteyi kullanmayınız.Yardıma mı ihtiyacınız var ?