Herseyini kaybetmiş gibiyim

01-04-2020 09:57

Merhaba iyi günler dilerim 29 yasindayim yaklaşık 5 yıl paxera kullandim 4 ay kadar önce doktorum gerekenden fazla kullanmissin azaltarak birakicaz diyerek son verdim.Şu an sanki herseyini kaybetmis hicbir hedefi olmayan hiçbir şeyden haz almayan çalışmaya isteksiz olan bi ruh halim var





Böyle hissediyor olmanız depresyon belirtileri yaşadığınızın bir göstergesi olabilir. Bu durumu mutlaka bir uzmanla değerlendirerek; terapi yolu ile hayata dair hevesinizi geri kazanabilir, kendinize yeni hedefler koyabilirsiniz. Bu süreçte ilaç tedaviniz olsa bile mutlaka bir terapi yolculuğunda olmanızı öneririm
MEŞGUL
Uzmanlık Alanları

Depresyon, Panik Atak, Anksiyete, Evlilik Sorunları, Aile Danışmanlığı, Evlilik Öncesi Danışmanlık, Çift Danışmanlığı, Lgbti, Mesleki Danışmanlık, Kariyer Danışmanlığı, Sınav Danışmanlığı, Çocuk ve Ergen Terapisi, Ergenlik Problemleri, İletişim Problemleri, Fobiler, Sosyal Fobi, Kaygı, Hamilelik, Çocuklarda Davranış Değiştirme, Travma Danışmanlığı, Başa Çıkma Becerileri, Boşanma, Aldatma ve Aldatılma, Aile İçi Çatışmalar, Oyun Terapisi

Hayatınızı tehdit eden bir durumdaysanız bu siteyi kullanmayınız.Yardıma mı ihtiyacınız var ?