İlaç degisikligi

19.03.2020 15:05

Merhaba, 3 hafta önce anksiyete bozukluğu t shisi kondu ve esmax adında bi ilaç verildi. Ama bu ilaç çok şiddetli mide bulantısı yaptı ve bıraktım. Ama yoğun kaygılarım devam ediyo... Korona virüs s b binden hastaneyede gidemiyorum.. Bu ilac ayarında kullanabileceğim başka bı öneriniz varmı?


Rumuz: Nrdn Kategori: Yoğun Kaygılarım Var


Psikolog Ayşen ARSLAN Cevabı:


Merhaba ben uzman psikolog Ayşen Arslan. Öncelikle bu tarz ilaçları doktor kontrolünde kullanmanız çok önemlidir. Bırakma aşamasında da doktorunuzla iletişime geçip bu durumu paylaşmanızı öneririm. Muadili bir ilaç için kendisinden bilgi almanız çok daha sağlıklı olacaktır. Şunu da belirtmek isterim ki anksiyete bozukluğu ilaç dışında terapilerle de geçebilen bir durumdur. Ancak Anksiyete bozukluğunun da kendi içerisinde aşamaları vardır.Burada bahsetmek istediğim kişinin gerçekten hikayesi dinlenmeli ve ona bir aksiyon alınmasının daha sağlıklı olacağını düşünüyorum. Kendinize çok iyi bakın,sevgilerimle :)
MEŞGUL
Uzmanlık Alanları

Kabul ve Kararlılık Terapisi, Kısa Süreli ve Çözüm Odaklı Terapi, İş Hayatında Mobbing, Cinsel Terapi, Aile ve Çift Terapisi, Aldatma/Aldatılma, Çatışma Yönetimi, Kariyer Danışmanlığı, Stres Yönetimi, Cinsel İşlev Bozuklukları, LGBT, Ayrılık/Boşanma Sonrası Adaptasyon, Cinsel Kimlik ve Yönelimler, Depresyon, Öz güven Eksikliği

Hayatınızı tehdit eden bir durumdaysanız bu siteyi kullanmayınız.Yardıma mı ihtiyacınız var ?