Kaygı bozukluğu

22-12-2020 22:15

Ben yaklaşık 5 yıldır anksiyete kaynaklı duxet ilacı kullandım.Yaklaşık 1.5 ay önce ilacı bıraktım.Bıraktıktan sonra uyku problemi ve kendimi sürekli kaygılı hissediyorum.Sanki bu durumdan kurtulamayacakmışım gibi geliyor.Acaba bu durumda biraz daha sabretmeli miyim yoksa ilaca geri mi dönmeliyim.





Merhaba. Medikal müdahale boyunca sürecinize psikoterapinin dahil edilip edilmediği, ilaç kullanımını uzman önerisinin ardından bırakıp bırakmadığınız, "Sabretmeli miyim?" sorunuz ile ne kastettiğiniz ve bu süreçte sizi destekleyen kaynaklarınızın olup olmaması gibi konular sizin için önemli olacaktır. Duygu durumunuz ve uyku düzeninizde sorunlar yaşadığınıza da değinmişsiniz. Yaşam kalitenizde düzenlemeler yapmak adına psikoterapi görüşmelerine başlamayı düşünebilirsiniz.
MEŞGUL
Uzmanlık Alanları

ISST Uluslararası Şema Terapi Birliği, Şema Psikoterapisti, Şema Terapi, Mod Terapi, Kişilerarası Nörobiyoloji, Bilişsel Davranışçı Terapi, Mindfulness, Kısa Süreli Terapi, Çözüm Odaklı Terapi, Kaygı Bozuklukları, Depresif Bozukluklar, Kriz ve Travma, Şiddetsiz İletişim, Duygusal İlişkilerde Çatışmalar, Stres Yönetimi

Hayatınızı tehdit eden bir durumdaysanız bu siteyi kullanmayınız.Yardıma mı ihtiyacınız var ?