Prozac ilaç

24.01.2020 09:01

Merhaba. Ben 3 gun once prozac ilacina başladım bu ilaci daha once 2 yil kullanmıstım bir yan etki olmamiştı. Suan cinsel hayatım durmuş durum da. Eşimle bu konuda eskisi gibi birsey yaşayamıyoruz. Bu durumun ilacla bir ilgisi var mıdır? Yada gecici bir durum mudur bu? Yardimci olursaniz sevinirim


Rumuz: Duygu Kategori: Cinsel Sorunlarım Var


Psikolog Ayşen ARSLAN Cevabı:


Merhaba ben Uzm Psikolog Ayşen Arslan. İlacı daha önce de kullandığınızdan bahsetmişsiniz. Burada önceki ve şuan aldığınız dozlarda farklılık var mı buna bakılabilir. Ancak böyle bir durumda sadece ilaçtan dolayı diye net bir çıkarım yapmak doğru olmaz. Şuan anladığım kadarıyla cinsel isteksizlik durumu yaşıyorsunuz. Ancak bu gibi durumlarla sık sık karşılaşabiliyoruz. Böyle bir süreçte kişinin yakın süreçteki dönemine ve yaşadığı durumlara da bakmak gerekebilir. Güzel günler dilerim, sevgilerimle :)
MEŞGUL
Uzmanlık Alanları

Kabul ve Kararlılık Terapisi, Kısa Süreli ve Çözüm Odaklı Terapi, İş Hayatında Mobbing, Cinsel Terapi, Aile ve Çift Terapisi, Aldatma/Aldatılma, Çatışma Yönetimi, Kariyer Danışmanlığı, Stres Yönetimi, Cinsel İşlev Bozuklukları, LGBT, Ayrılık/Boşanma Sonrası Adaptasyon, Cinsel Kimlik ve Yönelimler, Depresyon, Öz güven Eksikliği

Hayatınızı tehdit eden bir durumdaysanız bu siteyi kullanmayınız.Yardıma mı ihtiyacınız var ?