Psikolojik

14-07-2020 21:47

Hocam ben antidepresan kullanıyorum 1 seneye yakın bir sıkıntı olur mu birde normal şartlarda çok heyecanlanma oluyor





Merhabalar antidepresanlar gibi ilaçların ufak tefek yorgunluk, uykusuzluk, baş ağrısı, iştahta değişiklikler ve bazen cinsel istekte azalma gibi etkileri olabilir ancak bunlar kişiden kişiye değişiklik gösterir. Eğer bir yıl içerisinde bir sıkıntı yaşamadıysanız sorun olacağını düşünmüyorum ancak yine de doktorunuzla görüşmenizi öneririm.
MEŞGUL
Uzmanlık Alanları

Duygudurum Bozuklukları, Depresif Bozukluk, Kaygı Bozuklukları, Obsesif Kompulsif Bozukluk, Fobiler, Travma Sonrası Stres Bozukluğu, Sınav Kaygısı, Mükemmeliyetçilik, Stres Yönetimi, Başa Çıkma, Kaygıyla Baş Edebilme, Erteleme Davranışı, Motivasyon, Öfke Yönetimi, İkili İlişkiler, Yetişkin Terapisi, Bilişsel Davranışçı Terapi

Hayatınızı tehdit eden bir durumdaysanız bu siteyi kullanmayınız.Yardıma mı ihtiyacınız var ?