Pskiyatrik ilac kullaniyorum

20-02-2021 23:41

Ilac kullanip tedavime yanit aldigimda haplar beni şişiriyo ve gabiz yapio ilk gunlerde donuk yapio ama şuan duygularim 0





Merhaba; İlaçların olumlu etkileri olduğu gibi beraberinde getirdiği bir takım farklılıklar da olacaktır. Burada önemli olan sizin için hangi durumun daha önemli ve katlanılabilir olduğudur. Tedaviye yanıt alıyor olmak mı yoksa ilacın yarattığı fiziksel problemler mi? İsterseniz psikolojik destek alarak da tedaviyi daha güçlü bir hale getirebilirsiniz.
MEŞGUL
Uzmanlık Alanları

Bilişsel Davranışçı Terapi, Anksiyete/Kaygı Bozuklukları, Öfke Kontrolü - Stresle Baş Etme, Depresyon, Yeme ve Uyku Bozuklukları, İlişki Problemleri, Cinsel Terapi, Alkol ve Madde Bağımlılığı Danışmanlığı, Yetişkin -Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu, Kişilik Bozuklukları, Çocuklarda Davranış Sorunları

RANDEVU AL
Hayatınızı tehdit eden bir durumdaysanız bu siteyi kullanmayınız.Yardıma mı ihtiyacınız var ?