Saldırgan birini zorla hastaneye yatırm

20-04-2022 11:51

Aşırı saldırgan biri var evde bize saldırıyor kız kardeşim kendisi. Sinir krızi geciyor sık sık evdeki herşeyi kırıp döküyor bize de saldırıyor zorla hastaneye yatırma diye birşey var mı evde zapdedemiyoruz. Zorla hastaneye yatırma mümkün mü ne olur cevap verin

Merhabalar, Maalesef zorla hastaneye yatırma gibi bir durum söz konusu olmamaktadır. Kendisinin daha önce psikiyatrik muayeneleri mevcutsa ve tanı teşhisi mevcutsa o şekilde destek alabilirsiniz. ( Ör: Şizofreni, Bipolar vs.) Fakat bu tarz eylemler için kimseyi kendi isteği dışında tedaviye zorlama ya da hastahaneye yatıramazsınız. Saldırganlık ve fiziksel şiddet hastalık belirtisi olmayadabilir. Öncelikle psikolojik bir muayeneden sonra kişinin hastaneye yatıp yatmayacağına doktorlar karar vermektedir. Unutmayalım ki her saldırganlık hastalık belirtisi olmayabilir. Öfke ile saldırganlık her zaman karıştırılırabiliyor öfkenin saldırganlığa dönüşmesi bizlerin kontrolünde çünkü. Hastalık söz konusu olmadığında öfke kontrol için terapi ile destekleme yapılabilinir. Sağlıklı günler dilerim.
MEŞGUL
Uzmanlık Alanları

Cinsel İşlev Bozuklukları, Travma Sonrası Stres Bozukluğu, Lohusalık Depresyonu, Aile ve Çift Terapisi, Sosyal Fobi, Öz Güven Sorunları, Yeme Bozuklukları, Bulimia ve Anoreksiya Nervoza, Borderline Kişilik Bozukluğu, Bipolar Bozukluk, Obsesif ve Kompulsif Bozukluk, Anksiyete/Kaygı Bozukluğu, Stresle Başa Çıkma, Yas ve Kayıp Danışmanlığı, Mobbing

Hayatınızı tehdit eden bir durumdaysanız bu siteyi kullanmayınız.Yardıma mı ihtiyacınız var ?