Terleme ve buna bağlı etkiler

08-11-2021 14:24

Merhaba, Gün içerisinde bir çok kez aşırı el, ayak terlemesi sorunu yaşıyorum. Bir çok tetkik yapıldı ancak herhangi bir soruna ulaşılamadı. Terlemenin getirdiği tıbbi ve sosyal sorunlar yaşamaktayım. Hangi alanda uzmanlık alanı ne olan bir psikologdan yardım almam daha doğru olur? Teşekkür ederim

Merhaba. Tıbbi bir kaynağı olmayan terleme problemi yaşadığınızı ve bu problemin sizde sosyal sorunlar yaşamanızla ilgili destek almak istiyorsunuz anladığım kadarıyla. Alanı yetişkin terapisi olan bir uzmandan destek alabilirsiniz. Çoğu zaman hayatımızda var olan problem kendini birkaç belirti olarak gün yüzüne çıkar. Önemli olan o belirtiye sebep olan kaynağı bulmaktır. Görünen sorun terleme ama asıl temel sorun ne onu anlamak ve ona müdahale etmek gerekir. Örneğin kimi zaman kaygı ile baş edememe ya da sosyal fobi terlemeye sebep oluyorsa kaygıyı yönetme stratejileri geliştirerek kaygı problemini çözmek gerekir. Özellikle ne zaman oluyor, terleme olmadan önce ne oluyor, o an zihninizden neler geçiyor gibi soruları yanıtlayarak sizde problemin kaynağına yönelik bir öz izleme yapabilirsiniz. Kaynağa yönelik bir uzmanda seçebilirsiniz. Benim naçizane tavsiyem yetişkin terapisi ve özellikle Bilişsel Davranışçı Terapi ile çalışan bir uzman seçebilirsiniz. Sistemimizden benden ya da başka bir uzmandan randevu oluşturabilirsiniz.
MEŞGUL
Uzmanlık Alanları

Yetişkin Terapisi, Çocuk ve Ergen Terapisi, Depresyon, Ankisyete (Kaygı) Problemleri, Obsesif Kompulsif Bozukluk

Hayatınızı tehdit eden bir durumdaysanız bu siteyi kullanmayınız.Yardıma mı ihtiyacınız var ?