Uykusuzluk

06-12-2020 17:47

Ben covid hastasıyım kasım ayı 27 sinde testim pozitif çıktı ilaçları kullandım ilaçlarım bitti yanlız bende uykusuzluk başladı 4-5 gecedir uyuyamıyorum önceden sinir hapları kullanıyordum efekor(75ml)onları bırakmıştım şimdi tekrar başlayabilirmiyim ne gibi faydası olur





Merhaba, Oncelikle çok geçmiş olsun. Uykusuzluğunuza sebep olan nedir tam olarak anlayamadım ancak antidepresan kullanımı başlarken de bırakırken de doktor kontrolünde olmalıdır. Yani ilaç konusunda bir psikiyatristten destek almanız sizin için daha faydalı olacaktır. Geçirdiğiniz covid rahatsızlığının oluşturduğu stresin psikolojik olarak etkilerini yaşadığınızı düşünüyorsanız terapi almakta size iyi gelebilir. Terapi sürecinde sorunun ne olduğu daha detaylı tespit edilip ona göre tedavi uygulanabilir. Sağlıklı günler diliyorum...
MEŞGUL
Uzmanlık Alanları

Depresyon, Obsesif Kompulsif Bozukluk, Kaygı Bozuklukları, Panik Atak, Sosyal Anksiyete, Travma Sonrası Stres Bozukluğu, Yas Süreci, Fobiler, İlişki Problemleri, İletişim Problemleri, Aile Danışmanlığı, Yetişkin Terapi, Çocuk ve Ergen Psikolojisi, Sınav Stresi ve Başa Çıkma Yolları

Hayatınızı tehdit eden bir durumdaysanız bu siteyi kullanmayınız.Yardıma mı ihtiyacınız var ?