psikosomatik sorunlar

11-08-2020 07:25

Merhabalar, psikolojik kaynakli fiziksel bir hastaligim var. Her turlu testi vs. yaptirdim fakat bir sonucu olmadi.Cevrem rahatlamami soyluyor fakat yaklasik bir sene psikoterpiye gitmeme ragmen bir sonuc alamadik. Bu tur problemlerin bir cozumu var midir? Nasil bir yol denemek gerekir? Tesekkurler

Merhaba, tıbbi olarak her türlü ihtimali test yoluyla elediğiniz ve bir yıldır psikoterapiye gittiğinize göre yaşadığınız durum sizin de belirttiğiniz gibi psikosomatik bir durum olabilir. Bu durum ilk ne zaman başladı? Sizce ne oldu da başladı? Ne zamanlar veya hangi koşullarda artıp-azalıyor? Siz bu fiziksel hastalığı yaşarken yakın çevreniz size nasıl davranıyor ve onların size olan bu davranışı karşısında siz nasıl hissediyorsunuz? Bu hastalığa sahip olmak size kendinizle ilgili ne düşündürüyor ve hissettiriyor? Bu gibi sorular üzerinden terapilerde görüşülüp yaşadığınız fiziksel hastalığın psikolojik bir incelemesi yapılabilir. Bu hastalıkla ilişkili bilerek veya bilmeyerek sahip olduğunuz düşünceler, hisler, avantajlar ve dezavantajlar keşfedilerek ilerlenebilir.
MEŞGUL
Uzmanlık Alanları

Çocuk ve Ergen Psikolojisi, Çocuk ve Ergen Psikoterapisi, Bilişsel Davranışçı Terapi, Aile Terapisi, Ebeveyn Danışmanlığı, Davranım Bozukluğu, Karşıt Gelme Bozukluğu, Obsesif Kompülsif Bozukluk, Sosyal Kaygı, Kaygı, Anksiyete, Depresyon, Sınav kaygısı, Ebeveyn-Çocuk İlişkileri, Ebeveyn-Çocuk İletişimi, Ergenlik Sorunları, Ergenlik Çatışmaları, İletişim Çatışmaları, Özgüven Eksikliği, Sosyal Beceri Kazanma

Hayatınızı tehdit eden bir durumdaysanız bu siteyi kullanmayınız.Yardıma mı ihtiyacınız var ?